Örebro Black Knights ordförande på Årsmötet
Örebro SK Ungdom kallar medlemmarna till föreningens Årsmöte 2014. När: Onsdag 26 mars Tid: 18.30 Var: Klubbhuset, Ekängs IP (Landbotorpsallén 58) Gästar årsmötet gör bl.a. Micael Jönsson, ordförande för Örebro Black Knights. Han kommer berätta lite om deras verksamhet. Välkommen!
Örebro SK Ungdom
18 mar 2014
0kommentarer
Redan 15 lag anmälda till ÖSK-loppet
Med lite mer än två månader kvar till den 17 maj och ÖSK-loppet passerade vi idag hela femton lag anmälda till arrangemanget! Så här ser anmälningsläget ut idag: ANMÄLDA LAG JUST NU: Innebandy - Pojkar00/01 - Flickor 01/02 - Flickor 06 Fotboll - Pojkar 97/98 - Pojkar U16 - Pojkar U15 - Pojkar 99 - Flickor 00/01 - Pojkar 01 - Pojkar 03 Svart - Flickor 04 - Pojkar05 Vit - Pojkar05 Svart Handboll Bandy - Pojkar18 Övriga deltagare - Time For Ghana Anmäl ert lag redan nu genom mejl till marknad1@oskungdom.nu eller per telefon till Ted Larsson på 019-20 95 57. Välkomna!
Örebro SK Ungdom
10 mar 2014
0kommentarer
Vi nyanställer samtidigt som en går på föräldraledighet
I månadsskiftet mars-april 2014 börjar Sara Larsson Ullbrand på Örebro SK Ungdom. Sara kommer framförallt att jobba med våra arrangemang. Sara är en lyckligt (tror vi) gift kvinna i sina bästa år, närmare bestämt har hon nyligen fyllt 33 år. Hon kommer närmast från Rut m.fl., där hon varit butikschef. Vi hälsar Sara välkommen till Örebro SK Ungdom! Ungefär samtidigt som Sara börjar kommer en annan av våra medarbetare på arrangemang gå på föräldraledighet, nämligen Helena Danielsson Bergström. HDB, som hon ibland kallas, ska om ungefär en månad bli mamma för första gången. Något hon med spänning ser fram emot. Vi önskar Helena lycka till med barnafödandet och hoppas att allt går bra. En sak är säker, sovmorgnarna är snart över...
Örebro SK Ungdom
4 mar 2014
0kommentarer
Dags att anmäla Ert lag till ÖSK-loppet 2014
Halvvägs in i februari jobbar marknads- och arrangemangsavdelningen för fullt med förberedelserna inför årets upplaga av ÖSK-loppet som i år går av stapeln lördagen den 17 maj! Redan nu börjar evenemangsfältet ta sin form och i år vågar vi lova både fler och större möjligheter till roliga aktiviteter på plats för såväl barn som för vuxna! När det gäller själva motionsloppet har vi i dagsläget sex lag och ca 90 sugna löpare anmälda. Detta innebär att anmälningarna är i full gång, men för att kunna förbereda en dag som slår det mesta ser vi gärna att fler lag redan nu anmäler sitt deltagande till denna dag! Anmälan görs lagvis via mejl eller telefon till Ted Larsson, enligt kontaktuppgifter nedan. Så, anmäl er redan idag! Ni vill inte missa årets stora föreningsgemensamma händelse med aktiviteter, tävlingar, motionslopp, socialt umgänge mellan idrotter och lag samt möjlighet att dra in fina pengar till lagkassorna! Väl mött! Ted Larsson | Örebro SK Ungdom Mobil 019-20 95 57 | SMS 073-526 15 03 | Fax 019-33 51 65 Mejl marknad1@oskungdom.nu | Webb www.oskungdom.nu
Örebro SK Ungdom
18 feb 2014
0kommentarer
Grattis vinnarna i BingoLottotävlingen
Äntligen är efterjobbet med årets Bingolotto-succé klart! Pengarna är fördelade till lagen, representanter till Eldsjälsgalan är utsedda och resultatet i lagens försäljningstävling är klart. ..och vinnarna är... 1:A PRIS GRATTIS F-F00/01 till en helkväll på Strike med laget. Vi bjuder på en kväll med bowling, mat och konferensrum för valfri rolig lagaktivitet. F-F00/01 sålde i snitt 19,42 lotter per spelare! 2:A PRIS GRATTIS F-F02 till en biokväll med laget! Vi bjuder på biljetter till valfri film på valfri kväll! F-F02 sålde i snitt 19,36 lotter per spelare! Vinnarna ombedes kontakta Ted Larsson på marknad1@oskungdom.nu för bokning av Strike samt uthämtning av biobiljetter. Vi vill även passa på att ge en stor eloge till F-P99, F-P02 Svart, ÖSK Handboll, I-P02 samt I-P06 som alla sålde över 500 lotter per lag! Tack för bra arbete!
Örebro SK Ungdom
18 feb 2014
1kommentar
Visa fler nyheter